tisdag 28 juli 2009

Vigselringarna


Våra vackra vigselringar kommer från Tre Smeder. De är designade av Ingrid Rudling bara för oss och är underbara! De har en egen atelje och verkstad där de gör smycken för speciella tillfällen, så att få dessa ringar av dem var verkligen någonting extra! Våra förlovningsringar gjöt de om så att de verkligen skulle matcha de nya vigselringarna till och med.
Dessutom var de så snälla så att de lät mig välja smycken som jag fick låna just för vigseldagen.
Jag valde ett vackert halsband gjort av Efva Attling, Saturnus heter det. Samt ett par pärlörhängen till.

1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt att få se alla vackra bilder på er och läsa om din upplevelse!! Själv stod jag som du vet vid åns kant med tårar i ögonen för det var så romantiskt och vackert! :-) Är så glad att jag även fick möjlighet att lyckönska er när ni stod vid å-bryggan! En slump att vi gick förbi i stadsparken precis då :-) Kram!

    SvaraRadera