söndag 17 maj 2009

Möhippa!

Tack alla mina härliga vänner och familj för den roliga och underbara möhippan ni ordnade för mig igår!

Dagen började med kidnappning, sen for vi iväg till ett av stallen i Strängnäs där jag fick rida en stund! Det var jättekul, ridning var min gamla passion jag fick återuppleva! Undertiden fixade mina tjejer picknick i solen på en underbar äng.
Lång och skön stund i solen...
Sedan bar det av till Ulvhälls herrgård för 2-rätters lunch dukat utomhus. En lunch för en finsmakare kan ja lova! Lax till förrätt och kyckling med en underbar sparrisrisotto till varmrätt.

Sen åkte vi vidare till Löt där de hade abonnerat hela poolen och ordnat en spa dag! Lyxigt värre att ligga o flyta med skumpa i handen! Jag behövde inte ens sminka mig själv efter, för det kom det en tjej och gjorde åt mig! En perfekt dag för en sliten, husbyggande småbarns mamma!

Därefter, piffad och sminkad åkte vi hem till Emma, min kusin, där det blev ännu mer drinkar och grillad mat. Och efter lite Eurovisionsfestival, massa vin och mat stack vi ut på krogen och dansade resten av natten.

EN MYCKET LYCKLIG O HÄRLIG DAG FÖR MIG!

Tack snälla söta ni som ordnat och fixat det här åt mig, jag kände mig mycket utvald!
Extra tack till mina tärnor: Emma, Jana och Nathalie

Bilder kommer så fort någon mejlar över några! :-)

1 kommentar:

  1. Ja, en mycket lyckad dag...och jag är SÅ glad att jag fick vara med:-)
    Kram från Svärmor

    SvaraRadera